niedziela, 9 sierpnia 2015

Szeregowiec Benjamin

Tą lalkę wypatrzył w hipermarkecie mój mąż. Zauważył mimochodem, że jedna z Barbie ma karabin. Na co ja że to raczej suszarka, albo lokówka do włosów ;). Ale gdy mi ją pokazał okazało się że i owszem ma karabin i nie tylko.






Chwilę trwało zanim zdecydowałam się ją kupić, ale lalka urzekła mnie swoim strojem i nie dawał mi spokoju. Przypomina mi główną bohaterkę z filmu z Goldie Hawn "Szeregowiec Benjamin"



Lalka ma ciało wykonane z twardego plastiku. Zginane ręce i nogi.


 Twarz ma, jak podejrzewam standardowy makijaż stosowany u wszystkich lalek Lisa bez względu na strój w jakim występują. Trochę mnie drażni u lalki w stroju żołnierza. Inna sprawa to buty - skrzyżowanie kozaków z kowbojkami.



 Ale mimo swoich drobnych wad świetnie prezentuje się w plenerze.





Wydaje mi się że lalka to ta sama Lisa produkowana przez firmę Excite, ale logo tej firmy nie widnieje na moim pudełku. Zamiast niego jest nazwa Goldeco.


A tu dla porównania inne pudełko z Lisą, gdzie widać nazwę lalki. Czcionka jest niemal identyczna. Zdjęcie z eBay.


Dla porównania twarze lalek.

 

Lisa Doll 1970 z zestawu Lisa's Baby Sister


Moja Lisa z Funny War Game Set.


7 komentarzy:

  1. Wow! Genialna lalka! A nie mają tam jeszcze jednej na magazynie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całą półkę. Kupiłam ją w rzeszowskim E.Leclerc. Zauważyłam że w tym sklepie często mają ciekawe lalki.

      Usuń
    2. !!! Nic tylko jechać do Rzeszowa! Muszę rozejrzeć się w okolicznych sklepach.

      Usuń
  2. Coś wspaniałego! Też bym taką chciała! Lalka w żołnierskim ubranku - achhh!, marzenie! Będę szukać sklepu L.eclerk. Oby jeszcze takie ślicznotki były na półkach!

    OdpowiedzUsuń
  3. sesja wyszła genialnie - wszystko dopasowane: strój, sceneria :) Ciekawa ta lalka

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa panienka - aż się zachęciłam do filmu z Goldie :)
    Twoja Benjaminka ma niezłe wyposażenie - ale w terenie
    jest dość powściągliwa - widać, że to odpowiedzialny
    żołnierz...

    i dzięki Twemu wpisowi wiem, po kim są te czarne buty ;D

    OdpowiedzUsuń