piątek, 15 kwietnia 2016

W co się ubrać?


A: Ten wysoki blondyn z pułki obok zaprosił mnie na spacer, a ja nie mam się w co ubrać.
Co teraz?


A: Jakieś pomysły?


A: A to ty. Przestraszyłeś mnie. 
Nie jestem jeszcze gotowa.


A: Chłopak nie będzie czekał. Zacznijmy od podstaw.
Lustro na początek...


... i te wszystkie pudła pełne ubrań.


A: O rany jakie to ciężkie. Kto by przypuszczał, że dziewczyny zgromadziły tak dużo rzeczy.


A: Na koniec aspirująca do roli stylistki Christie.
Wie co nieco na temat stylizowania włosów.


Ch: No to zaczynamy.  Co powiesz na lata 70?
A: To raczej nie moja epoka.


Ch: A co powiesz na róż?
A: Czuję się w nim blado.


A: To coś w moim guście.
Ch: Przyciężkie.


A: Przecież to strój stworzony do tańca.
Ch:??


A: W tym czuję się za młoda.


A: Przesadziłaś!


A: Nie wybieramy się na kort tenisowy.


A: Mam dość więcej się nie przebieram.
Ch: Ale te buty nie pasują.


A: Mam do nich pasującą torebkę.


A: Jestem gotowa. Ruszajmy.


Ch: Ciekawe kto to wszystko posprząta.





8 komentarzy:

  1. Jaką świetną maskę ma ów młodzian! :-) Wygląda ekstra! :-))) Jestem wprost nim zafascynowana (a raczej Twoim pomysłem i wykonaniem). Christie jest śliczna. Czy to ta panna z zamiany kucykowej, którą podejrzałam na dollsforum? Oj zazdroszczę bardzo panienki. :)) No a bohaterka wpisu, biedna strojnisia, miała faktycznie niezły orzech do zgryzienia. Tyle cudnych ubranek! Nie dziwię się, że trudno jej było się zdecydować. Myślę, jednak, że w końcowym rezultacie podjęła słuszną decyzję. ^_^ Pozdrawiam cieplutko. Wesoły ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To maska Bestii jak podejrzewam, z Pięknej i Bestii. Wyszperałam ja w lumpeksie. Śliczna ciemnoskóra piękność, to Christie z serii Barbie Glitter Hair. Jak na razie moja jedyna lalka murzynka. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczna ta ciemnoskóra panna! :) Wiesz, myślałam, że to laleczka z wymiany między lalkowiczami, którą widziałam na dollsforum. Jednak to się Ania z Doll Second Hand wymieniała (kucyk na lalkę :P). Nie wiem dlaczego cały czas myślałam, że to Ty. :) I bardzo mi się wtedy też podobała tamta jej ciemnoskóra laleczka. W ogole kocham ciemnoskóre panny. :-) No a ta maska Twojego Kena jest superowa.

      Usuń
    2. :) To wiele wyjaśnia. Byłam nieco zdezorientowana Twoim komentarzem. Zastanawiałam się o jakie kucyki chodzi :)
      Podziwiam ciemnoskóre panny jakie prezentujesz na swoim blogu. Od dawna marzyła mi się własna. Nawet planowałam jakąś kupić, a w między czasie trafiła mi się Christie z lat 90, więc ja przygarnęłam. :)

      Usuń
    3. Kocham wszystkie lalki ciemnoskóre, jednak te panny AA z dawniejszych lat wydają mi się najpiękniejsze na świecie. Te obecne owszem są śliczne i takie różnorodne, ale to do tych strych laleczek z ciałkiem TnT mam duży sentyment. Kiedy byłam dzieckiem były one moim nieosiągalnym marzeniem. Teraz poluję na nie chyba z jeszcze większą ekscytacją, niż na te nowe AA. :-) jeszcze raz gratuluję panienki, bo jest prześliczna ;-) (wzdycham do ekranu)

      Usuń
  3. do tak ubranego a właściwie rozebranego młodego
    mężczyzny pasuje chyba już wszystko - a i tak
    bym nie wpadła na to, że jeszcze dziewczę będzie
    miało pasek w stylu i kolorystyce swego partnera ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń