niedziela, 13 listopada 2016

Krótki spacer Raquelle


Doczekałam się pierwszego w tym roku śniegu. Zaczął padać wczoraj wieczorem i o dziwo przetrwał na ulicach aż do teraz. Wolałam nie ryzykować jego zniknięcia i zaraz po obiedzie wybrałam się z mężem na niedzielny spacer. Zabrała się z nami także Raquelle. Pewnie chciała wypróbować nowy płaszczyk.

Sesja zdjęciowa była krótka, bo o wiele bardziej wciągnęła nas bitwa na śnieżki. Świeżutki śnieg wprost się o to prosił.


Tak to wygląda w pobliskim parku.

 
A to już Raquelle.



Raquelle już przy drugim zdjęciu zanurkowała w śniegu.



Sesja krótka ale śnieżna.

Pozdrawiam w tę białą niedzielę.


11 komentarzy:

  1. tej bitwy na śnieżki to Wam zazdroszczę :)))
    a Rakelka ma śliczny płaszczyk - choć teraz
    to chyba by się przydał kaptur albo czapka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydałby się kaptur i cała reszta, ale ja jak zwykle spóźniona. Jak już w końcu zrobię płaszcz z kapturem to pewnie będzie wiosna. :-)

      Usuń
  2. Przepiękne widoki! Zazdroszczę śniegu - u nas tylko była gołoledź. :/
    Piękny ma Raquelka płaszczyk. Bardzo, bardzo mi się podoba! Sama szyłaś? Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna że i u Ciebie się w końcu pojawi. Tutaj u mnie, jak to w mieście, pozostał tylko wyspowo, ale pada dziś nowy, choć obawiam się że z deszczem, więc pewnie całkiem zniknie.
      Tak płaszczyk uszyłam sama. Muszę przyznać że to było nie lada wyzwanie.

      Usuń
    2. Jestem pod wrażeniem! Ten płaszczyk jest cudowny! Zachwycił mnie wprost. Wiem doskonale jak trudno jest coś takiego uszyć, a Twój wygląda zachwycająco :-)

      Usuń
  3. przepiękne ujęcia! niedługo spadnie więcej śniegu i będziesz miała możliwość zrobić sesję zdjęciową pt. "Na Kuligu"
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Liczę że śniegu będzie więcej i pojawi się także na święta.

      Usuń
  4. Zazdroszczę śniegu! Raquelle świetnie ubrana, super ma ten płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma już czego bo śnieg znikł. :( Ale zdążyłam ze zdjęciami, co nie udało mi się w zeszłym roku.

      Usuń
  5. Śliczny płaszczyk ! Lalka też pewnie sie świetnie bawiła

    OdpowiedzUsuń