środa, 5 października 2016

Błyskotka w jesiennym ogrodzie


Przedstawiam wam Błyskotkę. To moja jedyna lalka z płomiennymi włosami. Jest postacią z filmu "Barbie i magia tęczy". Jak wszystkie wróżki posiada skrzydełka, ale zdjęła je na potrzeby tej sesji.
Jej ciałko jest trochę mniejsze niż normalnej Barbie i chyba dlatego świetnie pasuje na nią ubranko Skipper, które wyszperałam kiedyś w ciucholandzie.
O tym że to ubranko Skipper dowiedziałam się z uroczej metki.


Zdjęcia powstały jeszcze gdy pogoda nas rozpieszczała.


W roli głównej Błyskotka i kwiaty z ogrodu mojej mamy.


Marcinki, kwitnące jesienią.


Pomarańczowe nasturcje, które świetnie komponowały się z włosami Błyskotki.





4 komentarze:

  1. strasznie podoba mi się ta niunia -
    moja jednak pojechała do Dziwaczkowa
    i zabawiła tam ponad miarę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urokliwa jest. Ja uwielbiam te jej czerwone włosy. :)

      Usuń
  2. Urocza czerwonowłosa panienka :-) z jakże ciekawymi oczętami i urokliwą buzią :-)

    OdpowiedzUsuń